sentence1
stringlengths
2
37.7k
sentence2
stringlengths
3
554
label
stringclasses
2 values
manner
stringclasses
2 values
اینها اسقف هایی هستند که به خوبی در دادگاه ایستاده اند، که غنی هستند، به خوبی به دست می آیند، مهارت های خود را پذیرفته اند، پذیرفته شده اند.
اینان اسقف‌هایی هستند بسیار طرف توجه، متمول، صاحب عواید، قابل، مقبول همگان،.
paraphrase
Semi-Automatically
چه چیزی در چند روز آینده انتظار می رود یا فقط شروع شده است؟او بدون پیش نویس پرسید.
وی بی‌مقدمه پرسید شما چه نقشه‌برداری‌هائی داریدکه در چند روز آینده شروع می‌شود یا تازه آغاز شده؟
paraphrase
Semi-Automatically
و آیا شما هرگز سعی نکردید آنها را درک کنید؟
هیچ سعی نکرده‌اید چیزی بفهمید؟
paraphrase
Semi-Automatically
حاکمیت و دولت که حساب‌شون جدا و معلوم، قبول، خود ملت چی؟!بیایید با خودمون صادق باشیم، واقعا همه‌چیمون به همه‌چیمون میاد، برای این شعور حتی احمدی نژاد و روحانی هم زیادن.این ملت باید پراید رو ۵۰۰ میلیون بخره، فقط ادعامون اون خر رو پاره میکنه، در عمل هیچ.
اگر ۸۰ درصد بود خطر واکسن کمتر بود و احتمالا اینطوری تست نمیکردند.عوارض و خطرهای واکسن‌ها هم در طول زمان مشخص میشه متاسفانه.
non-paraphrase
Semi-Automatically
منظور ما این است که به آن زمان یا حداقل عناصر را آموزش دهیم؛ و پس از آن ما پول بیشتری دریافت خواهیم کرد.
هدف ما این است که یک وقتی آن را یا دست کم، به اصطلاح، اصول آن را درس بدهیم تا این که بیشتر از حالا پول گیرمان بیاید.
paraphrase
Semi-Automatically
سیمون وایزینتال، یهودی الصل، که بعد از جنگ جهانی دوم برای دستگیری و به سزا رساندن فراریان جنایتکار آلمان نازی تلاش بسیار کرد و بسیاری دستگیر شدند که به ایشان شکارچی نازی لقب دادند، بعد از آزادی ایران، ما ایرانیان میهن پرست هم نباید اجازه بدیم خیانتکاران و جنایتکاران روز خوش ببینند.
شما حتی جرات استفاده از نام و عکست رو هم نداری بعد از مناظره سخن میگی؟شما نهایت یک آدمی هستی که کینه و دشمنی چشمات رو بسته، وگرنه اهل فن به روشنی بر عدم‌آگاهی دقیق تاریخی از نحوه‌ی مرگ کوروش بزرگ تاکید داره.کسی که‌ منبع بررسی تاریخیش نقاشی باشه خیلی ارزش جدی گرفته شدن نداره.
non-paraphrase
Semi-Automatically
ولی قبول کنید یک روز تعطیلی بمناسبت عید غدیر، اونم تو مملکت شیعه، کمه.حداقل دو سه روز باید تعطیل می‌بود.
هموطن اونی که چهل ساله نگهتون داشته اسلحه و قساوت قلبتونه، البته که آنکس که اسب داشت غبارش فرو نشست، گرد سم خران شما نیز بگذرد، هیتلر و جوزف استالین هم تموم شدند پیوستند به تاریخ، همینکه اینهمه جوون خونشون ریخته میشه و شما ذوق میکنی ببین چرا انسانیت درونت نابود شده.
non-paraphrase
Semi-Automatically
رضا شاه در سفر به ترکیه به شدت تحت تاثیر اقدامان غرب گرایانه آتاتورک رهبر ترکیه مانند بی حجابی زنان مسلمان ترکیه قرار گرفت ‌.
نگیم بارسلونا بگیم بارسلوناز.
non-paraphrase
Semi-Automatically
تیتر اول روزنامه های صبح ایران، با استعفای ترامپ و برکناری دولت دیکتاتور آمریکا، مردم آن کشور همگی به آغوش اسلام شتافتند.و کرونا هم ریشه کن شد.و در هیچ خبری نیست.‍♂.
کاستی‌ها و تعلل در امر مقابله با شیوع کرونا از سوی دولت ترامپ می‌تواند تاثیری تعیین‌کننده بر انتخابات آمریکا داشته باشد.ترامپ به آن امید بسته است که پیش از انتخابات واکسن مقابله با کرونا در بازار در دسترس قرار گیرد.
non-paraphrase
Human-Annotation
دیلی میل ترامپ ادعا کرد در عرض ۴ هفته آینده آمریکا واکسن ضد کرونا را در اختیار خواهد داشت.ترجمه رسانه تیک آف رئیس جمهور آمریکا با برنامه فاکس اند فرندز گفت ظرف چند هفته واکسن را خواهیم داشت، ممکن است ۴ هفته باید یا ۸ هفته اما به هر حال قصد زدن آن را {به مردم} داریم.
از همون ابتدای شیوع کرونا؛ ایران و چندین کشور دیگه پلاسمادرمانی رو شروع کردن.حالا ترامپ بعنوان یک واقعه تاریخی، چند نفر رو آورده از معجزه پلاسمادرمانی و مجوز FDA برای درمان کرونا صحبت و از آمریکاییها بخوان پلاسما اهدا کنن!شاهکارهای قبلی ترامپ تزریق وایتکس و هیدروکسی ک..
non-paraphrase
Human-Annotation
پس هر کسی که تغییر می کند، تغییر می کند؟
پس هر کس که گاز گرفته می شه تغییر می کنه.
paraphrase
Semi-Automatically
شما ۳۹ ساله هستید که جنگ جهانی دوم آغاز می شود و در ۴۵ سالگی پایان می یابد.شش میلیون یهودی در جریان هولوکاست کشته می شوند.در کل بیش از ۶۰ میلیون مرگ رخ میدهد.
آری کوروش به ایرانیان آزادی داد.سربازان و سردارانش را به یک چشم میدید، با همه با برابری رفتار میکرد.آزادی میداد تا آنچه میخواهند بگویند.در میان مردمانش محبت بود و نسبت به هم خویشاوندی میکردند و به هنگام خطر آماده جانفشانی بودند.برای همین بود که سرزمینش پیشرفت کرد و بزرگ شد.
non-paraphrase
Semi-Automatically
هنوز نامرئی، او بیش از آسمان پخش شد یک طرفدار شفاف از اشعه های پر زرق و برق.
هنوز برنیامده، بادبیزنی شفاف از اشعه ارغوانی در آسمان گسترده بود.
paraphrase
Semi-Automatically
این اراجیف که اگر سپاه و حزب الله نبود مملکت دست داعش می افتاد رو نگو که حناتون رنگی نداره.اگر این تروریست ها نبودن و داعشی هم در اون صورت وجود داشت، بازهم مملکت ارتشی داشت که جلوی اینارو رو بگیره.
کاری به کسی دست دشمن رو ندیده ندارم ولی سپاه بدر از این امت نبود؟افغانی هایی که در دفاع مقدس شرکت کردند چه؟و.در جنگ علیه داعش چیزی جز امت باعث هم افزایی ایران و حزب الله و حشد شعبی و زینبیون و فاطمیون و حیدریون شد؟
non-paraphrase
Human-Annotation
همانطور که او گاهی اوقات انجام داد.
همان گونه که گاه به گاه چنین می‌کرد.
paraphrase
Semi-Automatically
اما دو نفر به اتاق کلاید ادامه دادند، آنها شروع به نگاه کردن به نگاه کردن و آنجا کردند.
می سون و کارآگاه به محض ورود به اتاق کلاید شروع به جستجو کردند.
paraphrase
Semi-Automatically
با سقوط در لبنان کمر ج.ا.در خاور مبانه میشکنه برای همیشه از لبنان بیرونه در یمن حضور متزلزل داره به دلیل متحدین عربستان، در عراق نیز در حال از دست دادن بیشتر پایگاهاشه به زودی زود در انزوای مطلق بزیر کشیده میشه با وطن پرستان جاوید.
اتفاقا اسرائیل خواهان تکه تکه شدن ایرانه ولی فعلا نمیخواد راجبش حرفی بزنه تا مردم اخوندا رو سرنگون کنند و بعد هم تجزیه طلبان رو علیه دولت انتقالی تحریک کنند.تنها کاری که باید بکنیم اینه بهشون نه رو بدیم و نه اجازه دخالت.ج ا رو سرنگون کنیم و تجزیه طلبارو به شدت سرکوب.
non-paraphrase
Human-Annotation
لبخند بزن کشورمان رفت به تاراج به روسیه و چین وفلان باز دهد باج لبخند بزن چیزی از این ملک نمانده برنعش وطن شیخ دگرفاتحه خوانده لبخند بزن باز بگو ازگل گیلاس ایران به فنا رفت نداری مگر احساس!لبخند بزن از گل و پروانه بگو هی!پس نوبت گفتن زوطن می‌رسدت کی.
هم میرزاخانی را افتخاری برای ایرانیان میدانیم هم را که در بین ۴۰ دانشمند برتر جهان قرار گرفت چرا روشنفکران برای اولی سوت می زنند برای دومی سکوت روشنفکران بی وطن و به قول آل احمد نق نقو همانند تقی زاده معتقدند از فرق سر تا ناخن پا باید فرنگی شد.
non-paraphrase
Human-Annotation
او توسط صلح و شادی این موجودات گرفتار شد؛.
بار دیگر آرامش و شادی جهان هستی او را در بر می‌گرفت.
paraphrase
Semi-Automatically
این یک صدای جدید بود، شادتر.
صدای جدیدی بود.خوشحال تر.
paraphrase
Semi-Automatically
۸ متهم دخالت در عملیات ترور فرامرزی جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار عرب مقیم آمریکا توسط یک دادگاه در عربستان سعودی به زندان‌ها طویل‌المدت محکوم شدند ۵ نفر هر یک به ۲۰ سال حبس یک نفر به ۱۰ سال حبس و دو نفر دیگر هر یک به ۷ سال حبس.
وزیر اطلاع‌رسانی یمن از دستگیری اعضای یک هسته از شورشیان حوثی، مسئول قاچاق اسلحه از به خبر داد.اعضای دستگیر شده این هسته اعتراف کردند که دوره‌های آموزش‌های نظامی را در ایران گذرانده و با سپاه در ارتباط بودند.
non-paraphrase
Human-Annotation
تلفظ آرشیو و آرکایو هر دو درست هستن؛ اولی تلفظ فرانسه و دومی تلفظ انگلیسیه.مثل کلمات ناسیونال و نشنال.رواج و ورود کلمات زبان فرانسه از زمان رضاشاه که جوونا رو با بورسیه برای تحصیل به فرانسه می‌فرستاد، رونق گرفت.
پایان بازی بایرن ۸ ۲ بارسا پیروزی مقتدرانه بایرن مونیخ مقابل بارسلونا و صعود به نیمه نهایی UCL.
non-paraphrase
Semi-Automatically
مگر کسی‌ بیشتر از با اسرائیل و آمریکا دوست بود اخرش آمریکا حتی اجازه نداد تا برای مرگش هم وارد این کشور شود، یا مرحوم رضا شاه بعد از آن همه خدمت توسط انگلیس به یک جزیره تبعید شد تا دق کند.مشکل اصلا نیست مشکل خود است.
امیدوارم خبر جدایی مسی از بارسلونا به اقتصاد کشورم ضربه نزنه.
non-paraphrase
Semi-Automatically
هنگامی که شما دوست داشتید، نیازی به درک نیست که چه اتفاقی می افتد، زیرا همه چیز در درون شما اتفاق می افتد و حتی مردان می توانند خود را به باد تبدیل کنند.تا زمانی که باد کمک می کند، البته.
وقتی عاشقی، اصلا لازم نیست بفهمی چه پیش می‌آید، چون همه چیز درون تو رخ می‌دهد و حتی انسان می‌تواند خود را به باد تبدیل کند، البته تا زمانی که باد کمک کند.
paraphrase
Semi-Automatically
؛ و من دو یا سه ایده را نیز دارم؛ ادموند گفت.
ادموند گفت من هم دو سه تا فکر توی سرم دارم.
paraphrase
Semi-Automatically
HES مطمئنا به من داستان های کافی درباره شما گفت.
اون در مورد شما خیلی چیزا به من گفته.
paraphrase
Semi-Automatically
همچنین عبدالله ما را از وجود خلیبا هشدار نداد، هرچند که به طور مؤثر بر سوال ربغ تاثیر گذاشته است.
همچنین عبد الله هم ما را در مورد خوری به هشداری‌ نداده بود، با وجود اینکه این مسئله، در مورد ربیغ اهمیت فوق‌العاده‌ای‌ داشت.
paraphrase
Semi-Automatically
وزارت خارجه آمریکا رژیم همانند داعش یک حکومت تروریستی است.
اگه بارسلونا بشه قهرمان میرم جیش میکنم سر در ورودی تمام شهرهای اسپانیا.
non-paraphrase
Semi-Automatically
و این همه آنها در جهان بودند.
و تمام دارائی‌شان در دنیا همین است.
paraphrase
Semi-Automatically
دوست داشتم یه پیرزن روسی بودم که در زمان جنگ جهانی دوم جاسوس دو جانبه بوده و هم برای آلمانها و هم برای شوری جاسوسی می کرده.بر خلاف این روزهاش، در گذشته زن جوان دلبرانه ای بوده که از هر طریقی اطلاعات بدست میاورده.۵ بار سقط کرده و ۲ تا بچه به دنیا اورده که.
الاغ حرام زاده‌ی عوضی.تو با پیامبر اسلام چیکار داری.مگر کسی حرف دین و مذهب زده که این قدر به دین میتازی.آخه توف کنن تو قبر کوروش انتر و هخامنشیان توهمی و سازندگانشون که باعث شدن مزدور حرامزاده‌ای مثل تو تولید شه.پیامبر اسلام حتی سگش هم از هزاران کثافاتی مثل تو با ارزش تره.
non-paraphrase
Semi-Automatically
خامنه ای بی شرف زورش به ترامپ نمیرسه به رضاشاه توهین میکنه.آب بریز اونجا که میسوزه.
بارسلونا الان به یه علی پروین نیاز داره بین دو نیمه بره رختکن بایرن بهشون بگه دیگه به ما گل نزنید.
non-paraphrase
Semi-Automatically
در یک کلام می‌توان گفت مجلس شورای ملی در دوره رضاشاه ملعبه‌ای بیش نبوده و نمایندگان از سوی وی و از روی لیستی که نوشته شده بود انتخاب می‌شدند.
بایرن با نتیجه ۷ ۱ چلسی رو حامله کرد و در بازی بعدی خودش در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بارسلونا بره.
non-paraphrase
Semi-Automatically
نازنین تصمیم دارم دیگر وقت برای هشتک نگذارم، فکر می‌کنم بدون هشتک هم می‌شود مبارزه کرد و عاشق ایران و‌ پادشاهان بزرگ پهلوی و یکی از طرفدارن شهریار ایرانمان رضا شاه دوم بود، پاینده ایران و سامانه نیک شاهنشاهی پهلوی.
آیا میدانستید بایرن مونیخ۸تا نقطه داره و بارسلونا ۲تا‍♂.
non-paraphrase
Semi-Automatically
اون مصدقی که سنگشو بسینه میزنی همون فرماندار ایالت فارس نبودکه با دستورانگلیس شد فرماندار؟وبادستور همون سگهای خارجی حمله کردبه بوشهر و تنگستان و عشایر فارس؟وافتخارهم کرد؟همون نیس که هم از رضاشاه خوردهم از انگلیسیها؟گورپدرش مردم بخاطر مصدقی ها وجبهه ملیها۴۰ساله تاوان میدن.
قرارم نیست ناپولی بارسلونا رو ببره فعلا ‌ هرچند اگه پارسال پیارسال بود شاید می‌برد.اشکال نداره مرحله‌های بعدی حذف می‌شه تیمت.
non-paraphrase
Semi-Automatically
پراید هاچبک مشکی.
حالا این همه تحمل کردم و مراعات کردم.خوبه وقتی واکسن میاد، توی راه که دارم میرم واکسن بزنم تصادف کنم بمیرم.
non-paraphrase
Semi-Automatically
در حالی که خامنه یی شیش ماه است که از ترس کرونا وحمله های اسرائیل از زیر زمین بیرون نیومده، ولی ترامپ شجاع رفته از محلشون پیتزا بخره.
پرزیدنت ترامپ چهار فرمان اجرایی به منظور ارائه حمایت مالی از آمریکاییان در برابر آسیب‌های شیوع ویروس کرونا امضا کرد.۲/۲.
non-paraphrase
Human-Annotation
ولی من دوستت دارم.
ولی دوستت دارم.
paraphrase
Semi-Automatically
آقای تاجزاده تو رفیقات خوب داشتین راهو میومدین قشنگ با نقشه با سید خندان و گنده گنده تون سعید حجاریان ولی یه دفعه شعار رضا شاه روحت شاد و برگ پهلوی همتونو کیش و مات کرد.
بارسلونا به اندازه بازی برگشت هم گل خورد.
non-paraphrase
Semi-Automatically
این فوق العاده است.
این فوق‌العاده است.
paraphrase
Semi-Automatically
با وجودیکه منم دوست دارم ترامپ رای بیاره ولی گویا شانسش خیلی کمه.ضعیف عمل کردنش در مقابل ویروس کرونا و اعتراضات سیاهپوستان آمریکا و‌حمایتش از قشر سرمایه دار به جای قشر ضعیف در این دوره بد اقتصادی شانسش رو پایین آورده.
الان دو تا مشکل وجود داره یکی ترامپ و اونیکی کرونا!قبل از کرونا اگر لاتاری برده بودید و یه فامیل درجه‌ی اول تو آمریکا داشتین یا اینکه میتونستین نامه‌ی پیشنهاد کاری تو آمریکا نشون بدین معافیت از قانون منع ورود ایرانی‌ها میگرفتین اما الان هیچ ویزایی صادر نمیشه بخاطر کرونا.
non-paraphrase
Human-Annotation
رفتار ترامپ با زنش، قبل کرونا هم همین بود.
بایدن چندوقت پیش به هواداران تیفوسی فوتبال ورزش اول امریکا در ایالت‌های میانی گفته بود اگر ترامپ خرابکاری نکرده بود، الان ورزشگاه‌ها پر از تماشاگر بود.ترامپ هم ناراحت میشه زنگ میزنه به مدیر بیگ‌تن و میگه بدون توجه به کرونا باید بازی‌ها با حضور تماشاگر باشه.مدیر هم/۱.
non-paraphrase
Human-Annotation
دو رهبر Ku Klux Klan، از جمله یک مرد که یک تظاهرات زندگی سفید را سازماندهی کرد، به اتهام شارژ شد.
خشونت Klan on Klan در ترامپ گروه پیروزی گروه دو رهبر KLAN به اتهام کارولینای شمالی متهم شد.
paraphrase
Semi-Automatically
دلیل این است که شما خیلی ناراحت هستید زیرا او گفت او شما را به رسمیت شناخته است؟
آیا تو به خاطر حرف اون که گفت تو رو می شناسه عصبانی هستی؟
paraphrase
Semi-Automatically
و او می تواند تنش را در جدول تخلیه کند.
و از همان لحظه احساس کرد تنش و بحران آغاز شده است.
paraphrase
Semi-Automatically
گفت کنجکام من او را به شما ارسال، و اتاق را ترک کرد.
کنتس گفت او را پیش شما می‌فرستم.و از اتاق رفت.
paraphrase
Semi-Automatically
نمیخواهم زیاد بحث کنم.ولی کی مثل ایشون تو این کشور با تجربه نیست.بایدن و ترامپ هم در این سن ها هستن.فقط یه خواهش دارم در مورد رهبری یکم بخونی بیشتر ایشونو میشناسی.همچنان که در قضیه کرونا گفت من چیزی نمیدونم هرچی ستاد کرونا بگه.یعنی چیزی ندونم نظر نمیدم.ولی روحانی این شکلی ن.
پرزیدنت ترامپ چهار فرمان اجرایی به منظور ارائه حمایت مالی از آمریکاییان در برابر آسیب‌های شیوع ویروس کرونا امضا کرد.۲/۲.
non-paraphrase
Human-Annotation
به طور کلی می‌توان گفت سلاحی باقی نمانده که عربستان ضد ملت یمن استفاده نکرده باشد؛ جنگ بیولوژیک و استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه غیرنظامیان، یکی از فجیع‌ترین اقدامات ریاض در تجاوزات خود در یمن بود.
روز جهانی صلح به کودکان یمن فکر میکنم!در این روز آب و غذا میخورند، یا سهمشان خوراک کمتری از بمب و موشک است؟مثلا کمتر خانه هایشان خراب میشود؟!نه!ظاهرا چون یمن به سازمان ملل پولی نمیدهد، صدای زنگ صلح این سازمان به گوش کودکان یمن نمی رسد.
non-paraphrase
Human-Annotation
آقا بنینگتون اون زمان که پراید بود ۲۰ تومن می نالید که My life، my Pride is broken.خوب شد که نیست این روزا رو ببینه.
جالب شد.عربده کشی بوق چی ها!ولاد مخوف از هول حلیم افتادن تو دیگ یهو گفتن ما واکسن کرونا رو ساختیم!شاید همون سرخک و سرخجه ی خودمونه، عاقلان دانند از همه جالب تر کاسه ی داغتر از آش شدن آیت ا.بی بی سی هست *دم خروس واکسن روسی برای ویروس چینی زد بیرون.
non-paraphrase
Semi-Automatically
لوئیس و هری هر دو در فرانسه هستند.
هارریستیل برای Tomorow در فرانسه هیجان زده شده است.
non-paraphrase
Semi-Automatically
قیامت جنگ جهانی دوم قسمت ششم.
ضمن تبریک عید غدیر به شخصیت غرور افرین شما چون سردار اعظم سلیمانی تقاضا داریم اثبات کنید که صدای ما هستید و خواسته هاما جوانان و امیدان اینده از قول رهبر معظم.از شما انتظار حمایت و تعویق کنکور داریم.دولت توان اجرای پروتوکل ندارد و وعده دروغین رعایت پروتوکل.
non-paraphrase
Semi-Automatically
پراید رو میتونیم به نیت لکسوس سوار بشیم البته شما میتونی تصورشم بکنی ما ته تهش ۲۰۶ رو تصور می‌کنیم.
ترامپ رمز زده که تونست کوزوو و صربستان رو آشتی بده؟جدی چطوری تونست؟واقعا دم انتخابات آس‌هایی رو می‌کنن این پدرسوخته‌ها.خب واکسن رو هم بدین ما بریم دیگه.
non-paraphrase
Semi-Automatically
و برای چنین افرادی که به آنها آسیب می رسانند بی رحمانه مانند جنایتکاران تا زمانی که کنترل خودشان ذوب شده اند و مردانگی آنها تحت دشواری حیوانات بدنشان گم شده اند.
لذا مجازات آن‌ها برای چنین‌ گناهان احمقانه‌ای با تنبیهاتی خشن و بی‌رحمانه چون تنبیهات جنایتکاران‌ به طوری که کنترل خود را از دست بدهند باعث می‌شد غرورشان‌ را بر باد رفته ببینند؛.
paraphrase
Semi-Automatically
متشکرم!امروزه یک کتاب مانند یک شمع در شب به ما است.
مرسی!حالا کتاب به اندازه شمع برای ‌شب ضروری است.
paraphrase
Semi-Automatically
دموکراسی مضحک غربی پرچم حقوق بشر فقط جلوی ایران و چین و روسیه و ونزوئلا و سوریه بالاس.
تصورات در دنیای موازی درباره ایران در سخنرانی ملل متحد روحانی مدعی شد که تحت اشغال آخوندها، مهد دموکراسی است و همیشه حامی مردم منطقه بوده است.
non-paraphrase
Human-Annotation
هنوز صبح زود بود، و همه چیز در حال فعالیت بالای فعالیت بود.
هنوز صبح زود بود و همه چیز در بحبوبه فعالیت خود.
paraphrase
Semi-Automatically
آقای کلری دست خود را بر روی پست درب گذاشت و چهره اش را بر روی آن گذاشت.
آقای لاری بازویش را بر چارچوب در تکیه داد و چهره خویش را در آن پنهان کرد.
paraphrase
Semi-Automatically
حدود ۱۵ میلیون شغل جدید تحت نظارت اوباماس اضافه شده است.Trump هرگز اشاره نمی کند که.
اگر شما یک انجیلی هستید، شما می توانید رای خود را برای کسی که علیه همه چیزهایی که ایمان آورده اید، رها کنید.
non-paraphrase
Semi-Automatically
کرونا جنگ اقتصادی بین ابر قدرت های جهان و شکست آمریکا در جهان.دنیای پسا کرونا درست مانند جهان پس از ۱۱ سپتامبر و ۱۷ سپتامبر دیگر شبیه قبل نخواهد بود.خطرناک تر از کرونا تفکر حاکم بر مدیران آمریکا و ویروس خطرناکی چون ترامپ و تفکر یکجانبه گرایانه لابی قدرت حاکم بر آمریکاست.
برادر ترامپ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.رابرت ترامپ برادر کوچک‌ تر دونالد ترامپ رئیس‌ جمهوری آمریکا که به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری بود، درگذشت.کروناعه دیگه، با کسی شوخی نداره.
non-paraphrase
Human-Annotation
آن اندرو است!فکر می کنم شاهزاده خانم مری.
شاهزاده خانم ماریا با خود گفت این آندره است!
paraphrase
Semi-Automatically
من اشتباه کردم که نباید روزی را بپردازم.
من اشتباه کردم من نباید به او یک روز وقت میدادم.
paraphrase
Semi-Automatically
آقای تاجزاده تو رفیقات خوب داشتین راهو میومدین قشنگ با نقشه با سید خندان و گنده گنده تون سعید حجاریان ولی یه دفعه شعار رضا شاه روحت شاد و برگ پهلوی همتونو کیش و مات کرد.
امیدوارم خبر جدایی مسی از بارسلونا به اقتصاد کشورم ضربه نزنه.
non-paraphrase
Semi-Automatically
گردان انگلیسی، به شدت مورد حمله قرار گرفتند، همزمان نکردند.
گردانهای انگلیسی که در محاصره‌یی پر هیجان قرار گرفته بودند از جا نجنبیدند.
paraphrase
Semi-Automatically
این کامنت ها رو بست اخه این پیرمرد احمق نمیگه از جنوب انگلیس ها حمله کردند از شما روس ها.‌بعد توی انگلیسی و خمینی و آرمان های تخمی رو آورد تا دشمن آمریکا و اسرائیل بشن!رضا شاه خدمت کرد با همون بی سوادی ‌ای گوه خورد.
عاشق این کاربرهایی‌ام که فوتبال و بارسلونا و تایملاین فوتبالی به تخمشونه و توییت‌های عادی خودشونو می‌زنن.ماچ به تک‌تکشون.
non-paraphrase
Semi-Automatically
زیاد خوشحال نباشید.این رای ها هزینه دارد و مفتی نمی دهند!یعنی قبل از این رای گیری آمریکا پیشنهاد یک سری امتیازات میدهد و باید ایران بیشتر از آن بدهد تا این دوستان طرح امریکا را وتو کنند!.به هر حال وای به حال ما که روزگارمان به دست آمریکا و چین و روسیه افتاده!
روحانی امریکایی ها فکر می کردند که کارهایی انجام می دهد تا آنها بهانه لازم برای بازگرداندن ها را به دست آورند.امروز می توانیم بگوییم که فشار حداکثری امریکا علیه ایران در بخش سیاسی و حقوقی تبدیل به انزوای حداکثری امریکا شده است.
non-paraphrase
Human-Annotation
حتی کارکنان معمولی از نگهبانان و دیگران از پست های خود برای چندین شب به دلیل اختلالات نبوده اند.
حتی گروه همیشگی نگهبان‌ها و عده‌ای دیگر چند شب بود که سر پست‌هاشان نبودند و دلیلش هم صرفا بروز آشوب و نا آرامی‌ها بود.
paraphrase
Semi-Automatically
اما هنگامی که او به کارگواد مرده آمد، او کمی طولانی تر متوقف شد، نظارت بر مردی که از بین رفته بود، اما زن در تفکر سکوت از چهره سفت و سخت، با سوراخ سوراخ سوراخ شده و یک زرق و برق سفید در چشم های ناقص بسته می شود.
اما وقتی به آن کارگر مرده رسید مدت بیشتری کنارش ماند، اما به مردی که دیگر رنج و دردش پایان یافته بود نگاه نمی‌کرد بلکه به زنی نگاه می‌کرد که کنار جسد زانو زده بود و در سکوت به صورت سرد و سخت جسد زل زده بود با سوراخ‌های چروکیده بینی و سفیدی ای در چشمانش که کام لا بسته نشده بودند.
paraphrase
Semi-Automatically
معاوضه با پراید صد میلیونی.
من اگر واکسن کرونا رو هم اینترنتی بخرم از نظر بابام پولمو ریختم دور.
non-paraphrase
Semi-Automatically
من عاشق Jang Geum هستم تو هم همینطور؟
من یانگوم را دوست دارم، تو هم او را دوست داری؟
paraphrase
Semi-Automatically
خطرناکه!
خطرناک هست.
paraphrase
Semi-Automatically
در این نقطه آنها شنیدن یک قبر و صدای آرام می گویند.
هما ندم صدای آرام و با وقاری شنیده شد که می‌گفت.
paraphrase
Semi-Automatically
اخه همین قبله امالتون ترامپ نبود میگفت اوباما وکلینتون داعش رو ایجاد کردند حداقل حرف اربابتو ک قبول کن،.
لالیگا اعلام کرد ستاره بارسلونا تنها با پرداخت مبلغ بند آزاد سازی ۷۰۰میلیون یورو می‌تواند آبی اناری‌ها را ترک کند.
non-paraphrase
Semi-Automatically
رضاشاه با رسیدن به سلطنت، پیشینه خود را فراموش کرد و این اصل اساسی را که قدرت در نهایت از مردم نشأت می‌گیرد به دست فراموشی سپردمقابله رضاشاه با مذهبی که از نفوذ بالایی در میان اقشار ایرانی برخوردار بود سبب شد تا تصویری سیاه و منفی از رضاشاه در میان مردم شکل بگیرد.
از وقتی بازی بایرن و بارسلونا رو دیدم بازیای خودمون به دلم نمیشینه boring.
non-paraphrase
Semi-Automatically
این غریبه ها از دست های سیاه چکار می کنند.
این غریبه‌ها از دست سیاه‌ها چه می دونن؟
paraphrase
Semi-Automatically
محمدرضا، ایران، روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۴۰ در مراسم سلام در کاخ گلستان گفت زندگی علی ع در راه احقاق حق و شدت عمل در برابر ستمگران گذشت و ما شیعیان باید از او پیروی کنیم.بخش‌هایی از سخنان شاه به مناسبت عید غدیر را در بخوانید.
داریوش بودم کوروش دوست داشت.
non-paraphrase
Semi-Automatically
عملکرد رضاشاه را می‌توان ملغمه‌ای از استبداد و دیکتاتوری عریان و دین ستیزی آشکار دانست.
لورنتزو اینسینیه اولین بازیکن ایتالیایی که تو لیگ قهرمانان اروپا موفق میشه به رئال مادرید تو برنابئو و بارسلونا تو نیوکمپ گلزنی کنه.
non-paraphrase
Semi-Automatically
اسلام در برابر ایران است.روضه خوان چیزی بنام میهن نمی‌شناسد.برای همین در سراسر شورش ۵۷ یک پرچم ایران وجود ندارد.فرزند قجرها رفته بودند ژرمن گفتند سرود میهنی خود را بخوانید، آنها عمو سبزی فروش را خواندند، چیزی بنام میهن نبود.رضا شاه آمد همه اینها را با رنج فراوان ساخت.
بایرن یجوری داره میبره بارسلونا رو انگار میدونه تا سالها نمیتونه اینجوری ببره.
non-paraphrase
Semi-Automatically
ما هر چقدر هم بدبخت و فلک‌زده بشیم، بازم حال و روزمون از مردم آلمان و ژاپن در اواخر جنگ جهانی دوم بدتر نیست!میخوام بگم نباید برای بهترشدن و تغییر به سمت تحقق رویاها ناامید بود.به قول شاعر، پایان شب سیه سپید است.
من از شما میخوام، که قربانی نباشید و خلاق باشید.راه خلاق شدن، انتخاب آگاهانه است.یادتون نره، کوروش میتونست انتخاب ناآگاهانه ای بکنه و تمام مردم سرزمین هایی که فتح کرد رو به قتل برسونه!انتخاب آگاهانه، همیشه هزینه داره و هزینه انتخاب آگاهانه، پذیرش و اعلامه.
non-paraphrase
Semi-Automatically
ببین شما بگو مربوط نیست فعلا که امنیت شما هم به پشتیبانی ما ایجاد شد عراق اگر صلاح خودش رو میدونست نمیرفت با کشوری که داعش رو ایجاد و به جون عراق انداخت قرارداد امنیت امضا کنه ما باقی حرفهای شما غربگدایی هست.
نتیجه بازی دوستانه بارسلونا و خیمناستیک/ اولین پیروزی بارسا با کومان.
non-paraphrase
Semi-Automatically
نمیخواهم زیاد بحث کنم.ولی کی مثل ایشون تو این کشور با تجربه نیست.بایدن و ترامپ هم در این سن ها هستن.فقط یه خواهش دارم در مورد رهبری یکم بخونی بیشتر ایشونو میشناسی.همچنان که در قضیه کرونا گفت من چیزی نمیدونم هرچی ستاد کرونا بگه.یعنی چیزی ندونم نظر نمیدم.ولی روحانی این شکلی ن.
ترامپ با فریاد سر دادن ساخت داروی کرونا می‌خواهد در بین مردم جهان محبوب بشود غافل از اینکه منفور ترین شخص در جهان است.
non-paraphrase
Human-Annotation
اون زمانی که کردهای شمال عراق دست داعش افتاده بودن این انقلاب اسلامی و قاسم سلیمانی بود رفت نجاتشون داد حالا توی نمک نشناس و نادان حرف از سیاست مقبول غیر مقبول میزنی.
، این شما بودین که به ما کمک کردین برای نابودی داعش و صدام هیچی دیگه شیر گاوای بن سلمان و ابو زاید خوب زیر دندونشون مزه کرده.الکاظمی هم که رسما خودشو به لیست سیاهه امریکا برد حالا کی ذبح بشه به زودی ان شاالله.
non-paraphrase
Human-Annotation
نزدیکای صبح خواب دیدم داعش اومده ایران دارن همه دخترها رو به طرز وحشتناکی میکشن!منم با چند تا دختر دیگه در حال فرار و مخفی شدن بودیم، وای از استرس و ترس!نگم که با چه سردردی بیدار شدم.
ولی این بام بارسلونا عجب جای قشنگیه اگه تیم فوتبال نداشتن بهترین جای زندگی بود.
non-paraphrase
Semi-Automatically
قاسم سلیمانی شکست داعش را به خامنه‌ای تبریک گفت و افزود اکنون تنها رهبر مسلمین جهان شمایید.
بارسلونا و رئال بدون پول هیچی نیستند، جالب اینه که همون پول هم خیلی وقتها کار نمیکنه برای اونها.
non-paraphrase
Semi-Automatically
وقتی بدترین به بدترین نتیجه رسید.
وقتی کار به جاهای بد رسید،.
paraphrase
Semi-Automatically
نه صرفا زمانی که یک دولت جنگ با یک خانم جوان ممکن است دیگر توصیه شود، اما از ابتدا؛.
درست است که معمولا قهر کردن به ایک خانم جوان باعث می‌شود آدم با یک خانم جوان دیگر گرم بگیرد، ولی خانم التن از اول هم با جین فیرفاکس میانه‌ی خوبی داشت.
paraphrase
Semi-Automatically
فعلا همه حملات فقط به طرف رضا شاه دوم است.خامنه ای خوبه، خاتمی خوبه مجاهدین بهترینند و و و ولی رضا پهلوی.نه بده.
مارسلو بچلر مسی به مدیران بارسلونا اطلاع داده که میخواد این تیم رو در همین تابستون ترک کنه.جالبه بدونید که سال ۲۰۱۷ اخبار انتقال نیمار به پاریسن ژرمن از همین مارسلو بچلر شروع شد.
non-paraphrase
Semi-Automatically
بوی رب بوی جوجه بوی قرمه سبزی با اینا ظهر جمعه رو سر میکنم.
لعنت به کانادا که کل عزیزامو ازم گرفت.
non-paraphrase
Semi-Automatically
Balashev شتاب کرد تا او را از رتبه و ماموریت خود مطلع کند.
بالاشف شتابان مقام و مأموریت خود را به وی ابلاغ کرد.
paraphrase
Semi-Automatically
اونایی که باد در غبغب میندازن و از دوران شاهنشاه آریا مهر به افتخار یاد میکنن میدونن که انگلیس رضا شاه رو آورد و وقتی هم که به آلمان و هیتلر گرایش پیدا کرد، انگلیس بهش گفت برو اونم خیلی راحت گذاشت رفت.عجب عزتی، عجب غیرتی.
کاش قتل عام ایرانیان در آبان ۹۸ اندازه شکست بارسلونا برای جهانیان اهمیت داشت.
non-paraphrase
Semi-Automatically
او قرمز شد.
رنگش از خجالت سرخ شد.
paraphrase
Semi-Automatically
۳/ ادامه رشتو را با اشاره به چند خبر مهم اما کمتر مورد توجه قرار گرفته در چند وقت اخیر پی میگرم ۱ بهمن ۹۷ قاسم سلیمانی خطاب به آقای غمار باز!ویدئو ۲ اسفند ۹۷ قاضی پور نماینده مجلس با این بودجه که دولت داده نیازی به آمریکا و داعش نیست.
گل امشب مسی واقعا شاهکار بود.یکی از بهترین خاطرات زندگیم، حضور در نیوکمپ در روز برد ۷ ۱ بارسلونا برابر بایرن لورکوزن در ۱/۸ چمپیونزلیگ ۲۰۱۲ بود، اونروز مسی ۵ گل زد.اگر موقعیت براتون پیش اومد، حتما یک بازی رو از نزدیک ببینید.جو استادیوم مثل یک کنسرت باشکوه هست.
non-paraphrase
Semi-Automatically
RT یه جوری میگن مراسم خداحافظی با پراید در سایپا انگار خط تولید بوگاتی متوقف شده!والا بیناموسا.
خدا نگه دار آقا باشد به حق خون ریخته‌ شده سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی.
non-paraphrase
Semi-Automatically
در۱۰۰سال گذشته، فقط ۱ مرد با تخم در کل ارتش ایران وجود داشته است رضاشاه بزرگ.که با یک لشگر در ۱۲۹۹براى نجات ایران بلند شد.سال است که مردى تخم دار در این ارتش وجود ندارد آیا در ۱۳۹۹ مردى در این ارتش پیدا خواهد شد که براى نجات ایران بلند شود؟مرگ با شرافت، افتخار است.
غیر رسمی لیگ برای رئال مادرید ۲۹ شهریور آغاز می‌شود.همچنین برای تیمهایی که در اروپا حاضر نبودند روز ۲۲ شهریور و برای بارسلونا که یک مرحله بالاتر رفت و ۸ گل خورد و همچنین سویا روز شنبه، ۵ مهر لیگ آغاز خواهد شد.
non-paraphrase
Semi-Automatically
اخبار جریان اصلی امثال رسوایی های مثل اینو که اتفاقا کم‌ هم نیست برای دموکراتها پوشش نمیده.کلباسی هم جزء جریان اصلیه.آلترناتیو مدیارو اگر پیگیری کنی متوجه میشی داستان یکطرفه است.همینقدر که از ترامپ سوتی میگیرن چند برابرشو میشه از بایدن گرفت ولی کو؟
درضمن من یک ریال حقوق نمی گیرم.میخوای باور کن میخوای باور نکن.کسی که فحش از دهنش از توئیت هاش نمیفته تهمت هم میزنه.به راحتی دروغ هم میگه.روزی منافقین داخلی بی شرفی که از دموکراسی سوء استفاده کردند رو گردن میزنیم.منافقین لیبرال دشمن اصلی ما هستند.شماها حاشیه اید.
non-paraphrase
Human-Annotation
هفته پیش مناظره ای را گوش کردم که یکطرف بحث چپ رادیکال سابق مدعی بود که پدران برخی از نیروهای داعش از نیروهای چپ سابق سوریه بودند.خیلی ادعا غریبی است و این اشتیاق خواندن در باره عاقبت نیروهای جمهوری های سوسیالیستی دست ساز شوروی در منطقه بعد از فروپاشی را بیشتر کرد.
اسپانیایی اهنگاش قشنگه اما مثلا بیای بارسلونا باهات کاتالان حرف میزنن حالت به هم میخوره!
non-paraphrase
Semi-Automatically
من فکر کردم که از همه جلوه های برجسته هیچ چیز باقی مانده اما پوسته مانند دیوار، بسیار بالا و بسیار شکننده به دنبال.
می‌دیدم که از تمام آن پیش نمای باشکوه ساختمان چیزی جز یک دیوار نازک باقی نمانده که خیلی بلند و خیلی شکننده به نظر می‌رسید.
paraphrase
Semi-Automatically
شایعه شده اون همون اسیریه که.بیرون ویچیتا فالز گرفتن.
شنیدم همون اسیره که بیرون ویچیتا فالز نجاتش دادن.
paraphrase
Semi-Automatically
یا مرگ یا بازگشت پادشاهی اعلیحضرت رضاشاه دوم پهلوی سوم.
این بایرن بارسلونا را اونجوری وحشیانه برد، جای شبهه نگذاشت.لیون بد نبود.فقط کافی نبود.
non-paraphrase
Semi-Automatically
تپسی گرفتم بعد توی اپ نوشته بود که ماشین پراید سفیده وقتی رسید اومدم بیرون از خونه و هرچی دنبال پراید گشتم پیدا نکردم.خلاصه اینکه امروز یه هیوندا ix۳۵ دیدم تی بوق میزنه و میگه تپسی گرفتی اقا.
سید مجتبی و بهنام شهریاری دو تن از سپاه تروریستی قدس به همراه قاسم سلیمانی در ذخیره نیترات امونیوم برای حزب‌الله در بندر بیروت نقش داشتند.
non-paraphrase
Semi-Automatically
جناب رضاشاه، دوم عده ای از ملت هم واقعا مظلوم هستیم ودست تنها اما با همه وجودمان مبارزه میکنیم.
واقعا چه مربی های کسشری میاره بارسلونا اینقدر گند زدن طبیعی نیست حیف مسی.
non-paraphrase
Semi-Automatically
احتمالا با اون هواپیمایی که ایران به اسم انتقال ایرانی‌های مستقر در لبنان فرستاد، سران حماس از جمله سید حسن نصرالله رو به تهران منتقل کردن.بعید میدونم حسن نصرالله تو این وضعیت مونده باشه.
چرا باید مثل پرسپولیس باشیم؟.
non-paraphrase
Semi-Automatically