sentence1
stringlengths
2
37.7k
sentence2
stringlengths
3
554
label
stringclasses
2 values
manner
stringclasses
2 values
این چیه شبیه اردوگاه های بیوه های داعش بابا این چه وضع دینداریست *اسلام هراس نیستم.
بارسلونا اگه الان پشیمون بشه، بازی تجاوزه.
non-paraphrase
Semi-Automatically
۲۰ هزار کشته کرونا در ایران.کم کم داره نزدیک میشه به رکورد پراید ما از شرکت سایپا درخواست داریم چند خط دیگه تولید کنه این رکورد رو به چینی ها ندیم.
⭕همه چیز از یک انقلاب شروع شد.انقلابی که تمام معادلات نظامی جهان را بر هم ریخت.انقلابی که قدرت ایران را در برابر دشمن افزایش داد.انقلابی که حاج قاسم سلیمانی را در پی داشت.
non-paraphrase
Semi-Automatically
سام والتون در دهه ۱۹۴۰ با کمی بیشتر از یک فروشگاه ورشکسته، یک کامیون وانت و یک ایده برای ساخت لباس و محصولات خانگی برای مردم در شهرهای کوچک در قیمت های منصفانه، شروع به کار کرد.
سام والتون در دهه ۱۹۴۰ جز یک فروشگاه ورشکسته و یک وانت‌بار و یک ایده برای فروش لباس و لوازم خانه به مردم یک شهر کوچک به قیمتی منصفانه‌، چیزی در بساط نداشت‌.
paraphrase
Semi-Automatically
یک لحظه از سکوت کامل وجود داشت.
برای لحظه‌ای سکوت کامل برقرار شد.
paraphrase
Semi-Automatically
او مچ دست را مورد بررسی قرار داد، گفت که شکسته نشده است، در فرصتی برای صحبت کردن با سرگئی جشنواره ایوانویچ Koznishev خوشحال شد، و به نمایش های پیشرفته خود را از همه چیز به او گفت همه رسوایی منطقه، شکایت از دولت فقیر که در آن شکایت کرد شورای منطقه کاهش یافته است.
ضمنا، برای صرف ناهار ماند و آشکارا از گفتگو با سرگیایوانیچ کازنیشف نامدار و ابراز عقاید روشنفکرانه‌ی خود لذت برد و راجع به اوضاع افتضاح روستاها و وضع اسفناکی که انجمن شهرستان به آن دچار شده بود، سخن گفت.
paraphrase
Semi-Automatically
امسال یکسری کاربران از کیف پول برای عیدی دادن در عید غدیر استفاده کردند.من هم چندین عیدی در گپ گرفتم.یادداشت‌های محبت آمیزی که همراه رسید پرداخت، نوشته شده، واقعا ارزشمند و پر از انرژی مثبت بود.دوست‌داشتنی.
شجره نامش‌موجوده.کوروش هم کبیر‌نبود خونخارترین متجاوز بود که تمدن هایی مثل بابل رو ازبین برد.کوروش رو به خاطر اینکه مادرش یهودی بود با تحریک یهودی های به بابل حمله ور میکنند برای آزادکردن زندانیان یهودی.واین کوروش را ماسون ها در زمان پالانی کبیر بوجود آردند.
non-paraphrase
Semi-Automatically
پراید اگه موتورش تنظیم باشه از بی‌ام‌و آی هشت و پورشه ۹۱۱ و مازراتی شتاب و نفسش بهتره.
اولین واکسن کرونا به فرد داوطلب توسط محققان ایرانی آزمایش شد.
non-paraphrase
Semi-Automatically
دکتر حسابی مسئولان میگفتند دانشگاه برای ایران زوداست، اما رضاشاه وقتى فهمید با دانشگاه دیگر لازم نیست برای آبادی کشور نیازمند خارجه شد گفت قانونش را بنویسید میگویم مجلس رای دهد!امروز ۱۲ شهریور سالروز درگذشت است.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا قصد دارد تا سه فصل آینده در منچسترسیتی بازی کند.
non-paraphrase
Semi-Automatically
در نهایت ما آن را به عنوان یک نیروی از ۱۰۰ و پنجاه مردان نصب شده، سوار مستقیم به تپه ما ساخته شده است.
پس از مدتی معلوم شد که آن‌ها حدود یک صد و پنجاه نفر سوارند که مستقیما به سوی محل استقرار ما به پیش می‌آیند.
paraphrase
Semi-Automatically
هنگامی که شما واقعا چیزی را می خواهید، جهان همیشه به نفع شما است.
هرگاه واقعا خواستار چیزی باشی تمام کائنات دست به دست هم میدهند تا تو به خواسته ات برسی.
paraphrase
Semi-Automatically
نازی ها هم در جنگ جهانی دوم هزاران کشته دادند در راه آرمان های هیتلر، خیلی بیشتر از نظام شما!
پیش دانشگاهی مدرسشو عوض کرد و اینبار تو مدرسه جدید، خودش متجاوز شده بود و بقیه رو آزار می‌داد!هر اتفاقی براش افتاد، دست از زندگی کردن برنداشت و آخرین خبری که ازش دارم اینه که قرار بود عید غدیر عقد کنه.امیدوارم هرجا هست موفق باشه.
non-paraphrase
Semi-Automatically
تصاویر پایین تمام سلاح های قابل حمل جنگ جهانی دوم هستند که باعث مرگ میلیون ها نفر شدند؛ و تصویر بالا سلاح گرمی به نام سیگار است که طبق تحقیقات از هر دو جنگ جهانی بیشتر آدم کشته.
وضعیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوروش که بعد انقلاب و با مصادره نامش به قدس تغییر کرد، یکی از دهها نمونه زمین زدن برندهای موفق ملی پس از مصادره است.نمونه کوچکی از مدیریت دولتی در ۴۰ سال گذشته.سرنوشت ارج، کفش ملی، ایران ناسیونال هم به تلخی وضعیت فروشگاه‌های کوروش است.
non-paraphrase
Semi-Automatically
پیام اصلاح طلبان به رأس سیستم لطفا با همان پراید و پارازیت ماهواره ملت را بکشید، کار ما را هم آنقدر سخت نکنید.ارادتمند شما هستیم..
میدانم که زحمت میکشید اما خواهشا بیشتر به فکر این جوانان باشید.عکس با حاج قاسم سلیمانی اعتبار نیست دنبال کردن راه او اعتبار است.
non-paraphrase
Semi-Automatically
ایوان طلای عباس همزمان با عید غدیر افتتاح شد.کلیپ قبلی خیانت خاندان پهلوی به ایرانیان بود و این هم خدمات جمهوری اسلامی با پول مردم ایران به تازیان.ای گوه به قبرت خمینی ‌گیریم.
این اروپایی های باید حقشون با جمهوری اسلامیه که بیاد مثل هیتلر برینه به همشون تا اونوقت بفهمن چه غلطی کردن و باز هم این آمریکاست که باید جور اشتباهاتشون رو بده وازشون دفاع کنه.
non-paraphrase
Semi-Automatically
درس امام شناسی حضرت امام حسین علیه السلام خطاب به مردم کوفه می نویسد به جانم سوگند، امام و پیشوای مردم کسی است که بر اساس قرآن حکم کند و به قسط قیام کند و از دین حق پیروی نماید و در راه خدا، خویشتن دار باشد.آن حضرت با این پیام به رهبری.
آنچه لیدر ری استارت گفت و شد.این تنها بخشی از پیشبینی‌های سیاسی سید‌محمد‌حسینی است.✔پیروزی دانالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ✔تنش در روابط آمریکا و چین ✔جایگزینی هند به جای چین در روابط آمریکا توسط ترامپ.
non-paraphrase
Semi-Automatically
آنها سرخ شده قهوه ای را تحت آب قرار می دهند.
زیر آب به رنگ قرمز مایل به قهوه ای دیده می‌شدند.
paraphrase
Semi-Automatically
نباید عید غدیر رو فقط در ۱۸ ذی حجه بدونیم بلکه سه روز قبل تا سه روز بعدش هم عیده.عید غدیر مبارک.
نسل کثیف ۵۷ تازه نه نویدی نه پویایی نه نیکیتایی نه نه نه نه ازشون گرفته شده بود کجاست نادر شاه، کجاست ستار خان کجاست بابک که بیند آنچه که نخواهد بیند، کوروش آسوده نخواب زیرا که که ما بیداریم.
non-paraphrase
Semi-Automatically
من‌امسال را سال آتش سوزی میگذارم.از آتش سوزیهای عمدی در ایران.تا بیروت و عربستان فوری آتش سوزی در ایستگاه راه‌آهن سلیمانیه جده درعربستان.
موج دوم جهان و اعتراضات به مقررارت جدید.
non-paraphrase
Human-Annotation
راهکار ترامپ برای کرونا منطقی اما واقعی هست، واکسن پوتین رویایی اما دروغ، تفاوت چپ و راست اینجاست.
تو این دنیای کثیف همه آدمها فقط سر کارن با ترامپ با حزب الله با داعش با طالبان با ج ا با جنگ بین کشورها با اتحادیه اروپا با سازمان ملل با کرونا با برندها با شرکتهای داروی با کارتون سیمسون ها و با خیلی چیزهای دیگه که شما می تونید منشن کنید.
non-paraphrase
Human-Annotation
یک زندانی که به نظر می رسید به اعدام رفته بود، به عنوان آخرین کار خود، سه حرف بریده بود.
بر آن یکی از زندانیانی که اعدام شده آخرین از خود را در سه حرف حک کرده است.
paraphrase
Semi-Automatically
حمایت از داعش وظیفه شماست چه در خاورمیانه و چه در چین.
آقامیری در لایو امشب با ستین این که بارسلونا ۷ تا از بایرن خورده بود تقصیر من و هم‌لباسای منه، ولی ۸ تا رو دیگه انصافا نمی‌تونم گردن بگیرم.
non-paraphrase
Semi-Automatically
تارک حدود ۳۰۰ نفر گفت.
تارک گفت حدود ۳۰۰ نفر.
paraphrase
Semi-Automatically
یه بار با پراید رفتم سعادت اباد یه همچین حس و حالی داشتم ولی خودمو نباختم چون تک بودم حسابی شاخ بازی دراوردم.
سارق، چارقم پر است از امید به تو و فضل و کرم تو؛ همراه خود دو چشم بسته آورده ام که ثروت آن در کنار همه ناپاکی‌ها، یک ذخیره ارزشمند دارد آن گوهر، اشک بر حسین فاطمه است وصیتنامه قاسم سلیمانی.
non-paraphrase
Semi-Automatically
فروغی به رضاشاه مشاوره داده بود که پادشاهی را ترک کنید بهتر است.هم ساخته‌هایتان خراب نمی‌شود و هم تلاش میکنیم ولیعهد به تخت بنشیند.تصمیم رضاشاه رفتن و جلوگیری از خرابی بود.ایران از تخت پادشاهی برایش مهمتر بود.کسانی هم هستند که می‌مانند حتی به قیمت ویرانه ساختن از کشور مثل اسد.
اتفاقی که تو بارسلونا داره میفته یه چیزی نزدیک به انفجار نوره.
non-paraphrase
Semi-Automatically
طوفان شدید و بارش برف و بوران اخیر در شرق آمریکا، موجب تعطیلی دولت و کنگره آمریکا در روز دوشنبه شد.
به گزارش بولتن نیوز، بعلت کولاک و سرمای شدید در پایتخت آمریکا کنگره و دولت فدرال آمریکا تعطیل شدند.
paraphrase
Human-Annotation
داعش و طالبان وهابی بودن و اسمشون اسلام از جنس همین کسایی که امروز یا اسرائیل عادی سازی روابط بر قرار کردن خود حضرت محمد ص هیچ وقت شروع کننده جنگی نبود.
لعنت بهت که پدر شهر مادرید داره از بارسلونا میره.
non-paraphrase
Semi-Automatically
عید غدیر فقط باید بری از سیدا نود بگیری ولی به دلایلی من نمی تونستم برم بگیرم.
نمیدونم چرا انقدر این کودن ها دغدغه های تفرقه آمیز دارن، یعنی از ایران تا استرالیا و آمریکا و فرانسه و سوئد و آمریکای جنوبی این جاکشا همگی دغدغشون اینه نژاد هارو از هم جدا بدونن، بعد توله سگ ها به هیتلر میگن نژادپرست کسکش تو خودت هیتلری.
non-paraphrase
Semi-Automatically
یا روز یه پراید قرمز رو میکنن تو پاچه ات.
سلام و صلوات و درود بیکران به روح پاک همه شهیدان سلام و صلوات و درود بیکران به روح پاک شهید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز و بزرگوار روحش شاد و یادش تا ابد گرامی باد اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
non-paraphrase
Semi-Automatically
من احساس می کنم که من باید بمیرم این باعث می شود که من خیلی لرزم.
چنان رعشه‌ای تمام تنم را گرفته که خیال می‌کنم هم‌اکنون خواهم مرد.
paraphrase
Semi-Automatically
با توافق بحرین و امارات، اسرائیل داره ژاندارم منطقه میشه حالا قطر یا باید حمایت از حماس وحزبولا را تموم کنه یا امیر قطر عوض بشه.بقدری اسلحه به عربها فروختن که جا نداره و سیاست مذاکره هم یک نمایش برای بستن دهن دموکراتها هست، اون سلاح های عربستان برای کوبیدن سپاه قدس مصرف میشه.
با اینکه سگ زرد برادر شغاله، ولی به شخصه دوس دارم ترامپ رای بیاره چون هم باعث میشه آمریکا به نابودی نزدیکتر بشه و مهمتر از همه باعث میشه تفکر لیبرال و مردمی که گول لیبرال ها رو میخورن، دیگه به مذاکره با آمریکا فکر نکنن چون با دیدن ترامپ یاد قاتل سردار میفتن.
non-paraphrase
Human-Annotation
جان.آره.
جان بله.
paraphrase
Semi-Automatically
مگه عربی ازدواج کردید که عید غدیر مبنا قرار دادید؟
نسلی هستیم که از بیرون تحریم شدیم و از داخل فیلتر!نسل فضای مجازی از سر بی کسی، نسل درد و دل با هر کسی، نسلی که ناله های همو فقط لایک میکنیم.نسلی هستیم که چون تنها هستیم زود عاشق میشیم.نسل جمله های ساختگی کوروش و شریعتی، نسل دویدن و به مقصد نرسیدن.
non-paraphrase
Semi-Automatically
او هر آنچه را که انجام می داد، ترک خواهد کرد، مهم نیست که چه چیزی بود، و تمام بدن خود را به تلاش برای او را خوشحال کرد.
زن، هر کاری داشت کنار می‌گذاشت تا به دل و جان در اختیارش باشد و به او لذت عطا کند.
paraphrase
Semi-Automatically
کاش تو ایران در کنار تست کرونا یه تست مغزی هم از کسایی که تو ایران زندگی می‌کنن و از ترامپ شارلاتان طرفداری می‌کنن بگیرن.
کاستی‌ها و تعلل در امر مقابله با شیوع کرونا از سوی دولت ترامپ می‌تواند تاثیری تعیین‌کننده بر انتخابات آمریکا داشته باشد.ترامپ به آن امید بسته است که پیش از انتخابات واکسن مقابله با کرونا در بازار در دسترس قرار گیرد.
non-paraphrase
Human-Annotation
۵ همچنین اولین دانشکده افسری کشور به دستور رضا شاه در سال ۱۳۰۰ با نام مدرسه صاحب منصبی با الگو گیری از مدرسه نظامی سن سیر فرانسه تشکیل شد.در سال ۱۳۱۴ از مدرسه صاحب منصبی به دانشکده افسری تغییر نام یافت.
نتیجه بازی دوستانه بارسلونا و خیمناستیک/ اولین پیروزی بارسا با کومان.
non-paraphrase
Semi-Automatically
فضای توزیع شده بدون حداقل محدودیت محدودیت های آن.
بقیه‌ی فضا را بدون در نظر گرفتن محدودیت برای انجام پروژه‌اش اختصاص داد.
paraphrase
Semi-Automatically
او در واقع مرگبار بود.
در واقع او بسیار مهلک بود.
paraphrase
Semi-Automatically
بگی دوست پسرت راننده‌ی ون ه.
همسری داری که راننده ی ونه.
paraphrase
Semi-Automatically
ولله ما با ۹ میلیونش پراید می‌خریدیم.مداد رنگی ۱۰۸ رنگ فابرکستل ۱۳ میلیون و ششصدهزار تومن.
به یاد ‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی.
non-paraphrase
Semi-Automatically
عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی می گوید به آقای ترامپ توصیه می‌کنیم در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا در منطقه و جهان بهتر است ناوگان نظامی خود را برای کمک به مهار و مدیریت این بیماری در داخل آمریکا به کار گیرد.۳.
احتمالا این نماینده پارلمان نروژ احمقی است هم افق با ترامپ!ترامپ یک تروریست ترور قاسم سلیمانی است و باید محاکمه شود ترامپ باید بابت سرکوب مردم امریکا، ایجاد تفرقه بین مردم امریکا، بی کفایتی اقتصادی، و بی کفایتی در بحران کرونا نیز باید محاکمه شود.
non-paraphrase
Human-Annotation
او مدتهاست که در این شهر بود؛.
وی کارمندی عالی رتبه بود که در مدت مدیدی پیش در شهر ما سکونت گزیده‌ بود.
paraphrase
Semi-Automatically
توییتهای رضاشاه رو هرچی فیو ریت میکنم چند روز بعد میپره.
اون هم مشکل مربی بی‌اقتداره.پروژه گذار از مسی باید با حضور مسی باشه.وگرنه بارسلونا یه تیم معمولی می‌شه.مسی ۲ ۳ سال دیگه می‌تونه تو سطح عالی باشه و مهاجم و بازیساز تربیت کنه.
non-paraphrase
Semi-Automatically
جهت شادی روح رضا شاه بزرگ و محمد رضا شاه نازنین ‌ای گوه خورد.
می‌فرمایند دستاورد امروز امریکا در شورای امنیت تقریبن معادل دیپلماتیک دستاورد بارسلونا در مقابل بایرن مونیخ بود.
non-paraphrase
Semi-Automatically
صداوسیما این همه گفت ترامپ داره با بازگشایی مدارس جون بچه ها رو به خطر میندازه و کامران نجف زاده پشت سر هم گزارش می گرفت و همش از خطرات بازگشایی مدارس تو اوج کرونا میگفت!الان خودتون دارین چه غلطی میکنین دقیقا؟.
ترامپ انتخاب میشه چون ۱ جو بایدن احمق و خرفت شده ۲ مردم امریکا در دوره بحرانی کرونا علاقه ای به بحران تغییر دولت ندارند ۳ دمکرات ها در دوره بحرانی کرونا علاقه ای به گرفتن قدرت ندارند ۴ دمکرات ها منتظرند تا ترامپ تکلیف جمهوری اسلامی را معلوم کند تا انها مسئولیتی نگیرند.
non-paraphrase
Human-Annotation
آنها به شدت شنیدند.
آن‌ها موقرانه گفته‌های ما را شنیدند.
paraphrase
Semi-Automatically
من این تفکر رو از داعش و آقامیری هم خطرناک‌تر می‌دونم.
بارسلونا اگه این فصل مسی رو‌ نداشت وضعیتش توو جدول چطور بود؟
non-paraphrase
Semi-Automatically
بانوی عزیز،،، گفتید که ایده ی ساخت کرونا توسط روسیه بوده، از طرفی دریافتیم کرونا جهت کشیدن ترمز ترامپ و مقابله با اهدافی که دارد در مقابل کمونیسم ساخته شده، خب یعنی روسیه هم مخالف ترامپ هم موافق براندازی؟آیا اخیرا معامله ای صورت گرفت؟
کاستی‌ها و تعلل در امر مقابله با شیوع کرونا از سوی دولت ترامپ می‌تواند تاثیری تعیین‌کننده بر انتخابات آمریکا داشته باشد.ترامپ به آن امید بسته است که پیش از انتخابات واکسن مقابله با کرونا در بازار در دسترس قرار گیرد.
non-paraphrase
Human-Annotation
اره.شنیدم سیگار رو ترک کردی خیلی خوبه.
آره، شنیدم که اون سیگار لعنتی رو کنار گذاشتی این خوبه.
paraphrase
Semi-Automatically
او به او نگاه کرد و متوجه شد که یکپارچگی روحیه در او وجود دارد که نباید از دستان پرشور خود، و نه هیچ دستان جدا شود.
حالا در صورت اشلی، اگرچه غمناک، نوعی فضیلت و استغنا و کف نفس می‌دید که شکافتنش امکان نداشت.
paraphrase
Semi-Automatically
انقدر که به پرسپولیس و استقلال تعصب دارید به مملکتتون تعصب داشتید الان پراید ۴ تومن بود.
دوست داشتم یه روس بودم که از ساختن واکسن کرونا به کشورش افتخار می کنه.نه اینکه احساس زندانی ای رو داشته باشم که قراره اعدامش کنن.
non-paraphrase
Semi-Automatically
امریکایی ها، روسیه، چین و را به دخالت در انتخابات متهم می کنند.درحالی که بر اساس قوانین، دخالت خارجی ها در انتخابات قانونی است و نهادهایی همچون کمیته های اقدام سیاسی چنین نقشی دارند.در صدر مداخله گرایان در امریکا، کشورهای اروپایی، اعراب و اسراییل قرار دارند.
۴/۴ تحریم های ایالات متحده علیه ایران، برنامه هسته ای و حمایت آنها از تروریسم و مقامات فاسد ایران که به مردم ظلم می کنند را مورد هدف قرار می دهند و نه تجارت و کمک های بشردوستانه.ایالات متحده حتی پیشنهاد کمک برای کووید را به ایران داد اما دولت آن را رد کرد.
non-paraphrase
Human-Annotation
سپس آن را به او تحمیل کرد تا بر خرافات کشتی های سابق خود کار کند.
بن گن هم بدین فکر افتاده بود که از خرافی بودن همراهان قدیم خود استفاده کن.
paraphrase
Semi-Automatically
معلومه که جهل به شماها ساخته که فکر میکنی اونجا خوش میگذره!البته گاو هم در جهل خودش مثل شماها خوشه!فرصت کردی و رو هم نگاه بکن ببین چطوری ملت لبنان دارند فاتحه خامنه ای و نصرالله رو میخوانند برو در جوار استاد یگانه عالم رائفی پور!
استاد شماکه انگلیسی بلدی و از خود مقاله انگلیسی هم در میکنی نظرت راجعبه دخل و تصرف در ترجمه و ترجمه کردن لفظ ملایان با حکومت ایران چیه؟اونم حرفه ای بود؟آخرین باریکه مترجم مدل خودش صلاح دید ترجمه کنه داماد علی پروین آرش فرزین بود که حرف آلمانی مربی پرسپولیس را مدل خودش عوض کرد.
non-paraphrase
Semi-Automatically
تیتر اول روزنامه های صبح ایران، با استعفای ترامپ و برکناری دولت دیکتاتور آمریکا، مردم آن کشور همگی به آغوش اسلام شتافتند.و کرونا هم ریشه کن شد.و در هیچ خبری نیست.‍♂.
تو این دنیای کثیف همه آدمها فقط سر کارن با ترامپ با حزب الله با داعش با طالبان با ج ا با جنگ بین کشورها با اتحادیه اروپا با سازمان ملل با کرونا با برندها با شرکتهای داروی با کارتون سیمسون ها و با خیلی چیزهای دیگه که شما می تونید منشن کنید.
non-paraphrase
Human-Annotation
رضا شاه بزرگ روحت شاد#.
امشب تو بارسلونا کودتا میشه.صبح هرکی پامیشه میبینه اخراج شده.
non-paraphrase
Semi-Automatically
حاکمیت و دولت که حساب‌شون جدا و معلوم، قبول، خود ملت چی؟!بیایید با خودمون صادق باشیم، واقعا همه‌چیمون به همه‌چیمون میاد، برای این شعور حتی احمدی نژاد و روحانی هم زیادن.این ملت باید پراید رو ۵۰۰ میلیون بخره، فقط ادعامون اون خر رو پاره میکنه، در عمل هیچ.
اینکه واکسن آکسفورد رفت قاطی باقالی ها اما واکسن مدرنا و فایزر و بیون تک در مرحله نهایی هستند بی‌ربط به انتخابات این ترامپ احمق نیست قطعا!
non-paraphrase
Semi-Automatically
رضاشاهی دگر در راه این بار اعلیحضرت رضاشاه دوم پهلوی سوم ۱.مجلس شورای ملی هرگزمنحل نشد ۲.شاهنشاه آریامهر در حفاظت از قانون اساسی مشروطه جان داد استعفا نداد ۳.ولیعهدجوان به عنوان شاه در تبعید سوگند یادکرد ۴.اصل۷ ق ا مشروطه تعطیل ناپذیر است.
Pjanic با دششویی بارسلونا هم عکس انداخت فهمیدیم مریدی.
non-paraphrase
Semi-Automatically
، اما این تنها در این گودال گلدان نیست.
ولی خوشحال بود که محل مرگش آن خندق گل آلود نیست.
paraphrase
Semi-Automatically
نه قرمه سبزی مقامش بالاتره.
هیچ کشوری مطلقا خوب یا بد نیست.فهمیدم از کسی نمی‌شه پرسید کانادا خوبه؟استرالیا خوبه؟چون فردیت خارج از مرزهای ایران معنای بیشتری داره و تو اجازه داری سبک زندگی خودت رو انتخاب کنی، پس تجربه زیست تو با دیگری قطعا متفاوته.امروز شد دو سال که مهاجرم و فهمیدم اگر مهاجرت.
non-paraphrase
Semi-Automatically
سپاه قدس وظیفش خارج از کشور بود، حیف حاج قاسم که رفت با داعش جنگید برای شما تخم زناهای نمک نشناس، بلید مبذاشت داعش ننتونو بگاد و سرتونو ببره بذاره رو سینتون.
بارسلونا احتمالا رقابت برای سرجینیو دست را از بایرن و من سیتی میبرد، بایرن و من سیتی این بازیکن را زیر نظر داشتند اما بازیکن آمریکایی احتمالا به بارسا میرود.Mike mcGrath، Daily Telegraph.
non-paraphrase
Semi-Automatically
ناگهان نور حیاط خلوت، درب جلو باز شد، و یک مرد در دره ایستاده بود.
ناگهان، چراغ سر در خانه روشن شد و مردی در آستانه در ظاهر گردید.
paraphrase
Semi-Automatically
شخص و شخصیت خودش، همه به همان اندازه علیه او بودند.
خودش، اخلاق و رفتارش، همه و همه برعکس این بود.
paraphrase
Semi-Automatically
اگر رضاشاه نمی آمد.گیلان را میرزا کوچک خان آذرآبادگان را پیشه وری کردستان را قاضی محمد خوزستان را شیخ خزئل از ایران جدا می کردند!
آبیدال از سمتش در بارسلونا برکنار شد امروز.حاصل کارش شد خرید ۱۲۰ میلیون یورویی گریزمن، ۷۵ میلیون یورویی دی‌یانگ، ۶۵ میلیون یورویی پیانیچ، هایجک ۴۱ میلیون یورویی‌ مالکوم و خرید لنگله ۳۶ میلیون یورویی.
non-paraphrase
Semi-Automatically
سهل کنید سخت را خانه برید بخت را عید غدیر می رسد ضرب زنید طبل را پیشه کنید عدل را عید غدیر می رسد باده دهید جام را قند زنید کوزه را عید غدیر می رسد آب دهید تشنه را دور کنید غصه را عید غدیر می رسد عید سعید غدیر خم مبارک باد.
دوست عزیز چیزی میگید در حد جک، هیتلر رو مردمش نه دشمنان خارجیش زیر کشیدن.امروز هم مردم آلمان از هیتلر با احترام یاد میکنن.
non-paraphrase
Semi-Automatically
آنها روشن شدند.
نگاهش روشن گشت.
paraphrase
Semi-Automatically
داعش کشته شدن جان جهادی را تایید کرد.
برای نابودی یک ملت نیازی به حمله‌ی نظامی و لشکرکشی نیست.فقط کافی‌ست سطح و کیفیت آموزش را پائین آورد و به دانش‌آموزان اجازه‌ی تقلب داد.
non-paraphrase
Human-Annotation
آهسته عمیق بودن تنها پاسخی که من می توانم به مشتقات مکرر من برسم که او سعی می کند بماند.
هر بار از او درخواست می‌کردم کمی استراحت کند نمی‌پذیرفت و فقط آهی از دل برمی‌آورد و باز خاموش می‌ماند.
paraphrase
Semi-Automatically
و او سکوت را از محوطه گذراند.
‬ و بی صدا از حجره بیرون رفت.
paraphrase
Semi-Automatically
چه می دانم؟
چه چیزی میدانم؟
paraphrase
Semi-Automatically
او شروع به غرق شدن از ساکنان خود و شب های طولانی انفرادی او در آنها صرف کرد.
اندک اندک از محل سکونتش و از شب‌های طولانی تنهایی که در آن سپری می‌کرد متنفر می‌شد.
paraphrase
Semi-Automatically
تاخیر در رهایی زندانیان؛ طالبان می‌گویند داعش می‌خواهد به خودروی حامل زندانیان حمله کند.
مشکل اینه که شما و امثال شما فقط بدی های کومان رو می بینین رسوندن بنفیکا به یک چهارم اروپا عملکرد نه چندان جالبش در والنسیا رو میکوبن ولی نمیگن با همون والنسیا قهرمان کوپا شد و بارسلونا رو تو نیمه نهایی حذف کرد رسوندن ساوتهمپتون به لیگ اروپا.
non-paraphrase
Semi-Automatically
مادرش شما لاری هستید، لری.
صدای مادرش گفت لری توهمیشه دست بگیر داری.
paraphrase
Semi-Automatically
یادتونه پراید مسخره میکردیم حالا جمهوری عسلامی یه کاری کرده همونم نتونی بخری.
فکر کن واکسن رو ایرانیا کشف کنن، بعد به آمریکا اعلام کنن باید کل تحریم‌ها رو بردارید تا فورمولش رو بدیم.بعد هر ریال ایران بشه ۱۰۰۰۰ دلار آمریکا.گوگل و اپل صف وایسن واسه ورود به ایران.دانشجوهای آمریکا و اروپا له‌له بزنن واسه پذیرش گرفتن از دانشگاه‌های ایرانی.من دیگه رد دادم.
non-paraphrase
Semi-Automatically
به دورانی وارد شدیم که معاوضه کالا با کالاش هم رسیده به سطح معاوضه یک عدد لپ تاپ با یک عدد پراید صفر!آقای روحانی، خوش خدمتی و مزدوری به بیگانه تا کجا عزیزم؟!
یجوری از کشف واکسن کرونا تو روسیه خوشحالید، انگار قراره برسه دست شما {.
non-paraphrase
Semi-Automatically
ما در یک کمین هستیم.
ما کمین خورده‌ایم.
paraphrase
Semi-Automatically
دوست و دشمن، معترفند رضا شاه بیسواد بوده!هیچ فیلمی از سخنرانیش نیست چون فن بیانی نداشته سوال؟چطورمیشه یه آدم بیسواد که علمی نداره، ذهنش عمق راهبردی نداره مشرف به مسائل نیست و اصلا سخنرانی بلد نیست تا افکار عمومی رو مدیریت کنه در بالاترین و تخصصی ترین پست مملکت گماشته میشه؟
اگه اشتباه نکنم، شما خیلی حرفه‌ای بودین توو فوتبال دیدن؛ من آخه سالی یه بارم نمی‌بینم.اینم چون پدر خیلی به بارسلونا علاقه‌مندن، احتمالا اگر خونه‌ی پدر و مادر باشم ببینم.
non-paraphrase
Semi-Automatically
من تعجب می کنم که آیا ممکن است او را ببینم، لطفا؟
می‌شود لطفا به بینمش؟
paraphrase
Semi-Automatically
پد های آنها از گوشت خوک کاهش یافته و تمام استخوان های آنها سنگین و روماتیسمی هستند؛.
ورقه‌های چربی ایشان از میان رفته و استخوان‌هایشان سنگین و ملتهب شده بود.
paraphrase
Semi-Automatically
رضا شاه پدر ایران نوین است خامنه ای پدر ویران نوین است ‌ای گوه خورد.
خدایا ینی کی قراره از رئال بارسلونا بکشن بیرون؟.
non-paraphrase
Semi-Automatically
او شما را به عنوان هر اسب که ما را به عنوان هر اسب که ما باید انجام دهیم خرسند.
در جاده‌هایی که قرار است در پیش بگیریم، با سرعت هر اسب دیگری به تو سواری می‌دهد.
paraphrase
Semi-Automatically
من همیشه میگفتم هرگز حاضرنیستم یک تومانم بدم پرایدبخرم وصبرمیکنم بعداماشین خوبی میخرم ولی الان آرزوی پراید هم به دلمان ماند.
عوامل سعودی اسرائیلی تلاش میکنن اخبار و سوزاندن عکس به سید حسن نصرالله در ربط بدن و برجسته تر از باقی اخبار باشه ما میدانیم که جنس این ماجرا از جنس پاره کردن عکس قاسم سلیمانی در ایران اغتشاشات آبان ماه است مزدوران صهیونیسم در بدانند که ما بیداریم پیروزی مال ماست✌.
non-paraphrase
Semi-Automatically
الان نهایت پراید یا پیکان باشه.
دشمن فکر میکرد با شهادت حاج قاسم ورق برمیگرده اما خبر نداشتن که قاسم سلیمانی یه راهه که پایان نداره پ ن امروز از موشک بالستیک شهید حاج قاسم با برد ۱۴۰۰ کیلومتر که میتونه از سپر دفاعی دشمن عبور کنه رونمایی شد.
non-paraphrase
Semi-Automatically
فیات کرایسلر برای قرار دادن ۱ میلیارد دلار به مشاغل ایالات متحده و احیای جیپ واژینر.
من می دانم می خواهم ۲ بدهی Trump برای این را بدهد، اما واقعیت این است که این موضوع توسط UAW ۲ YRS پیش مذاکره شده است HTT.
non-paraphrase
Semi-Automatically
نمایندگان مردم در خانه ملت با طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند.
مجلس انقلابی در طرح لغو حق رای کسانی که نامزدهای انقلابی رای نداده اند را در دستور کار خود قرار داد.
non-paraphrase
Human-Annotation
تمام طول شب که همسر خوابای مناسبتی و معنوی میبینه، من خواب حمله ی داعش و دزد و قاتل و هجوم حشرات میبینم.
حسود نیست.از فوتبال هیچی نمیدونه.حتما طرفدار بارسلونا هم هست با تیکی تاکا حال میکنه.
non-paraphrase
Semi-Automatically
RT علی امام من است و منم غلام علی ع به مناسبت عید غدیر هم برگشت ‌.
طرف پرسیده میخوام برم لهستان قیمت هواپیما چنده؟یه تیر زده برای بیستا هدف فیو استار میشه شوعاف میکنه لیسرهای گرامی کمبود محبت رو جبران میکنن یه فیو استار هم برای اینده تضمین میشه با این مضمون که از لهستان برگشتم ولی هیچ جا ایران خودمون نمیشه یا کوروش هخامنشی لبیک.
non-paraphrase
Semi-Automatically
حتما پراید داری اینو گفته.
قراردادن ۱۵۰۰دوز فلو دراختیار بهداری مجلس ازطرف شرکت بهستان پخش؛درحالیکه هنوز واکسینه نشده اند و در داروخانه های کشور هم توزیع نشده است.طبق پروتکل هیچ کدام از نمایندگان بالای ۷۰و زیر ۵سال سن ندارندکه واکسن بگیرند هیچ یک هم باردار نیستند.
non-paraphrase
Semi-Automatically
دادگاه بین‌المللی تحقیق قتل رفیق حریری نخست وزیر لبنان، شواهد دیگری دال بر تروریستی بودن حزب‌الله آورد که به ویران کردن لبنان ادامه می‌دهد.
پایان بازی، استقلال ۳ ۱ پرسپولیس در ضربات پنالتی، وقت قانونی ۲ ۲، استقلال به فینال جام حذفی رسید.
non-paraphrase
Semi-Automatically
روز بعد، Landlady به او گفت که Mildred در ساعت ها گریه کرد و مجبور شد او را در نهایت به او بگوید که اگر او از بین برود، او را برای یک پلیس فرستاد.
صاحب خانه‌اش گفته بود که میل درد گریان ساعت‌ها همان جا نشسته بود، تا به آن حد که ناگزیر شده بود به او بگوید که اگر از آن خانه نرود ناچار می‌شود پلیس را خبر کند.
paraphrase
Semi-Automatically
زنده باد شهریار ایران رضاشاه دوم پادشاه قانونی وکیل و رهبر ملت ایران ای شاه ایران برگرد به ایران تا ابد جاوید شاه ✌.
آیا میدانستید بایرن مونیخ۸تا نقطه داره و بارسلونا ۲تا‍♂.
non-paraphrase
Semi-Automatically
پراید چطوری از ۴۰ میلیون رسید به ۱۱۰ میلیون؟ببخشید بریم عقب تر، چطوری از ۷ میلیون رسید به ۱۱۰ میلیون؟
از وقتی اعلام شد روسیه واکسن کرونا رو ساخته خیلیا دلشون میخواد یا روس باشن یا درگیر اینن که ایا روسیه بهمون واکسن رو میده یا نه.بنظرم عزت نفس مون یکم مشکل پیدا کرده.
non-paraphrase
Semi-Automatically
من آن را دوست دارم، Gania زمزمه شده، به آرامی اما محکم.
گانیا آهسته ولی با استحکام خاصی گفت می‌خواهم.
paraphrase
Semi-Automatically
یکی از افتخارات چنین جمعی برای کسانی که واردشون می‌شن، زیاد بودن‌شونه؛ چنان با افتخار از زیاد بودن‌شون می‌گن، انگار بنیان‌گزار انقلاب کبیر فرانسه هستن، یا فاتح یکی از نبردهای جنگ جهانی دوم خوب عزیزان، الان دیگه دوره‌ای هست که همه آگاهند بر دلایل کثرت‌تون، افتخار نداره که.
رفتم کوروش، حسابدار نوار بهداشتیو برداشته میگه خانووم اگه میخوای بیشتر بردار ب نفعته ها، هفته ی دیگه ۲۵۰۰ میاد روش!ینی میخام بگم حتی قیافم معلومه فقط در حد نوار بهداشتی میتونم سرمایه گذاری کنم.
non-paraphrase
Semi-Automatically
دخالت تو عراق و سوریه درست نبود من قبول دارم نابودی اسراییل چون عضو سازمان ملل شده ممکن نیست اما ساخت موشک درست بود چون همه دارند می سازند و می خرند ترکیه و عربستان و حتی ارمنستان و جهموری اذربایجان روسیه نمی خواهم نام ببرم چون ابر قدرت است وبه ما مربوط نیست.
متاسفانه امپراطوری شیطانی شوروی وجود خارجی نداره و شما با خیال میتوانید در مورد اینکه اگه بود چه ها میشد خیال پردازی کنید اما علی الحساب امریکایی که با بمب اتم پرونده جنگ جهانی رو بست و با کودتا و تحریم و جنگ خیلی از کشورای دنیا رو به خاک سیاه نشوند شیطان حاضر و مسلمه.
non-paraphrase
Human-Annotation
چی میگه؟!
چی نوشته شده؟
paraphrase
Semi-Automatically
درسته که پراید شده ۱۰۰ میلیون ولی اونموقع که ۴۰تومن هم بود ما پول نداشتیم بخریم، الانم نداریم، فقط تفاوتش در اینه که به اندازه ۶۰تومن تو خرید پراید فقیرتر و بدبخت تر شدیم.
اصن حتی یک نفر هم از مردم ایران یا لبان نیست که از حسن نصر الله یا قاسم سلیمانی خوششون نیاد.
non-paraphrase
Semi-Automatically
اوه عزیز من.بهش نگاه کن.
اوه، بچه ام نگاهش کن.
paraphrase
Semi-Automatically
گزارش های رسانه ها در شنبه شب، از درگیری نیروهای امنیتی لبنان با تظاهرکنندگان در میدان شهدا بیروت پایتخت این حکایت دارد نیروهای امنیتی برای متفرق کردن تظاهرکنندگان که در تلاش بودند وارد ساختمان های پارلمان لبنان و وزارت امور خارجه این کشور شوند، به سوی آنان گاز اشک آور شلیک کرد.
پیش‌یینی پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی آینده روشنی نخواهد داشت.
non-paraphrase
Semi-Automatically
آره خب، این محدوده اس.
آره.خب این همون قلمروئه.
paraphrase
Semi-Automatically
ولی من هنوز معتقدم پراید در صورتی ۱۰۰ میلیون میارزه که توی داشبوردش ۹۵ میلیون پول نقد باشه.
واکسن کرونا رو اول باید رو مسئولین تست کنن اگه زنده بمونن واکسن موفق عمل کرده اگه زنده نمونن یه کشور موفق عمل کرده.
non-paraphrase
Semi-Automatically